30 Mart 2010 Salı

Köpük köpük kahveden, yudum yudum içebilmek...



Akşam işler bitmiş, kahve pişirilmiş, balkona çıkılmış..serin havada sıcak bir kahve..
ohh ne şahane...
Kahveler içilirken uzun uzun düşünülmüş, hayatın gailesi, geleceğin kaygısı, geçmişin ne getirdiği ya da nerelere götürdüğü..biraz tefekkür, çokça şükür..Olması gereken sonsuz sabır..Daha az çalışmak, daha çok vakit ayırmak sevdiklere, ince düşünmemek..oluruna bırakmak bazı şeyleri belki de görmezden gelmek...
Daha çok ibadet etmek, nereden gelip, nereye? kime? döneceğimizi bilmek...İnadı yenmek, sabrı öğrenmek..
Hani gerçekten derler ya; gönül ne kahve ister ne kahvehane, gönül muhabbet ister kahve bahane..
muhabbet istemiş bizimde gönlümüz heralde...

15 yorum:

  1. Afiyet olsun. çok güzel yazmışsın...

    YanıtlaSil
  2. Esselamü aleyküm..
    Hoş muhabbetiniz daim olsun :)) Baharın güzelliği de burda, serin akşamlarda, sohbet eşliğinde içilen çaylar kahveler..

    Mevla sevdiklerimizden ayırmasın...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. düşündüklerimi,uygulamak istediklerimi yazdığın için yine teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. canım nasıl istedi şimdi o muhabbeti bir bilsen...Yoruldum...yorgunum...güzel bir sohbette dinlenmeye ihtiyacım var...

    YanıtlaSil
  5. Düşündüklerini bu kadar güzel ifade edebildiğin için de şükretseydin...Yazdığın herşeye aynen katılıyorum, insanın hayatın telaşesi içinde kendine ve sevdiklerine zaman ayırıp hem sorgulamalı herşeyi hem de tadını çıkarabilmeli şükrettiklerinin. Seni büyük bir keyifle takip ettiğimi söylemeliyim her zaman yorum yazmıyorum ama her gün uğruyorum Kastamonu'dan sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. afiyet olsun yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. hem muhabbet hem kahve daha ne olsun: ))

    YanıtlaSil
  8. Arzu; teşekkür ederim canım..

    derkenar; ve aleykum selam canım..evet doğru söylüyorsun sende, güzel dualarına da
    amin amin aminnnn...

    Adsız; ben teşekkür ederim :)kim olduğunu anlayamasamda :)

    YanıtlaSil
  9. Eslemce; bir kahvede senin için yapayım öyleyse..hava da açtı şimdi çıkıp terasa çıkaralım keyfini.. :)

    Nazife; çok mutlu ettiniz beni güzel yorumunuzla...Kastamonu'ya kocaman sevgiler...

    Hatice; çok sağol..

    Burcu; Değil mi daha ne olsun :) sağlık olsun..yeter canım..

    YanıtlaSil
  10. ohh ne güzel maşallah, şimdi kendimi hayal ettim öyle elimde kahve,ılık bir bahar havası... düşünmesi bile insanı rahatlatıyor:)

    YanıtlaSil
  11. Bir kahve tiryakisi olarak, afiyet olsun derim.
    Sevgi ve saygı ile güzel günler dilerim......

    YanıtlaSil
  12. :) ümmühan.. bende o anı tekrar yaşadım şimdi..sağol canımm

    YanıtlaSil
  13. annemineli; hoşgeldiniz, çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  14. Senin (kendime yakın bulduğumdan siz demek istemiyorum izninle) o kadar sıcak buluyorum ki pc'yi her açtığımda mutlaka okuyorum. Kendim için vermem gereken önemli bir karar aşamasında Allah'ın karşıma çıkardıklarındandı senin bloğunda. Verdiğin bilgiler olsun, düşüncelerini tatlı dille ve sevdirerek yazman olsun çok güzel. Böyle yazmaya devam et demeyeceğim çünkü istesen de farklı bir biçimde yazamayacağını hissedebiliyorum. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. Antep Gelini, yorumun çok mutlu etti beni. biraz da duygulandırdı açıkçası. Allah razı olsun. Güzel görüşünüz, sizin güzel bakışınızdandır. Yazdıran Rabbim :) ben vesile oluyorumdur belkide.
    Ben hep söylüyorum benim amacım, pc karşısına geçince bu sayfayı açınca gülümsetmek, bildiğim birşey varsa onun da herkesin bilmesini sağlamak..ve belki de zor zamanımda sizlerden dua almak.. Beni anlamanıza çok sevindim. çok teşekkürler..sevgi ve selametle..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails