11 Mart 2010 Perşembe

Herkes Beni Kutluyor, Ben NEHİR'i Kutluyorum.. Ve Bir de ŞİFA diliyorum..

Bu prenses benim manevi ANNE ve BABAM'ın kızları. Bugün onunda doğum günü. Aynı günde doğduk, ikiz olduk :)) 22 sene farkla :) Her yıl herkes beni kutlarken, ben de onu kutluyorum. İyi ki doğdun prensesim, kardeşim. Seni çok seviyorum canım. Rabbim o'na güzel, hayırlı,sağlıklı,uzun ömürler versin inşallah.. Ve bizi hiç ayırmasın. Dostluğumuz hiç bozulmasın istiyorum. Sizi çok seviyorum ailece :))

VE BİR DE ŞİFA İSTEĞİ;
Bugün sporcu olan canım parçam kuzenim omuzundaki küçük bi rahatsızlıktan dolayı ameliyat olcak. O'na Allahtan şifa diliyorum. Herşeyin başarıyla üstesinden geldiği gibi, ameliyattan sonrada hemen eski haline dönecek eminim. Dualarım seninle..seni çok seviyorum ÖZGEM, bitanem, canımın içi...

2 yorum:

  1. doğum gününüz kutlu olsun. Rabbim hayırlı ve uzun bir ömür nasip etsin inşallh...

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin Emel, teşekkür ediyorum güzel temennilerin için, sağol..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails