13 Şubat 2010 Cumartesi

Bonsai

Özel günleri kutlamayı sevmem. Özellikle herkesin kutladığı günleri.Benim için evlilik yıldönümü daha özeldir. ( Ki bu henüz sadece 1 kez yaşandı :) ) Her ne kadar sevmesemde her seferinde de birer hediye alırım. Maksat günün bahanesiyle mutlu olmak. Ama ben de eşim de dayanamayıp önceden veririz hediyemizi.
Hediye seçerken önce kişinin isteğini biliyorsam onu, bilmiyorsam kullanabileceği ya da ihtiyacı olan şeyi almayı tercih ederim. Bu yıl da eşime; uzun süredir almak istediği, benimse "e taman alalım da pek bi şekilsiz, nesini beğeniyorsun?" dediğim bonsai'yi  aldım :))
Tesadüf bu ya çiçeğe yukardan bakıldığında kalp şekli çıkıyor. Günün anlam ve önemine de uymuş yani :) Onu da resmi düzenlerken farkettim. Bonsaiyi az önce gittim aldım, dayanamayıp akşamada veririm. Dün alsaydım dün verirdim :)
Size tekrar keyifli ve mutlu bir haftasonu diliyorum. Sevgilisi olanların sevgisi hiç bitmesin, olmayanlara da Allah bir an önce versin, Herkes mutlu olsun
AMİNNNN


5 yorum:

  1. aysegülcüm hayirli olsun bonzainiz... bende istiyordum. nette arastirdim. biriyazmis yaprraklari döküldü sicakmi geldi ortam biridemis kurudu sogukmu geldi vsvs... bende cessaret edememistim.ama ben cok begenirim bozaiyi... yaaa özendim simdi bendemi alsam
    biz özel hic bir günü kutlamiyoruz evlilik yil dönümü dahill... siradan bir günü sürprizlemeyi tercih ettik biz hep.

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun Betülcüm. Bakalım biz güzel bakabilecekmiyiz! İnşallah güzel büyür. Gelişimini haber veririm artık :)

    YanıtlaSil
  3. aa çok değişik bişeymiş ben ilk defa görüyorum

    YanıtlaSil
  4. aysegülcüm mimledim seni ugra bana... ilk mimmi seninde???

    YanıtlaSil
  5. Evet güzelim ilk mimim :) Geliyim bi ziyaretine..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails