20 Mayıs 2010 Perşembe

Bebek Bezi Pastalarım...

Birkaç blog arkadaşımda görmüş olduğum bebek bezi pastaları hep hoşuma giderdi. Süsleme işini de sevdiğimden, bir tane de ben yapmalıyım diye düşünürken iki tane yaptım bile :))
Birkaç model vardı nette, ama yapılışını ben hiçbiryerde bulamadım.. Doğaçlamaydı herkesin pastası, içinden geldiğince.. Bende elimdeki malzemelerle iki ayrı pasta yaptım. İlki kuzenimin arkadaşı için oldu, diğeriyse bizim baby shower partimizdeki eşimin kuzeni için.. Doğumuna 4 gün kaldığını öğrenince dün akşam hazırladım..Hastane odasına çiçek alınmadığı için ve de sonradan işine yarayacağı için bunu tercih ettim..


Yapılışında; Ben Prima yenidoğanı tercih ettim. 96 lı paketten 2 adet pasta çıktı. Bezleri renkli kısımları içeri gelecek şekilde rulo yaptım. Her biri birer paket lastiğiyle bağlanabilir, fakat ben önceden onu düşünemediğimden :) evde yoktu. Bende uçlarından mandal ile tutturdum :) Hepsini bir araya getirip ( bir kişinin yardımı ile daha iyi oluyor)  kurdela ile bağladım. Sıkıca bağladıktan sonra mandalları çıkarttım.
Daha sonrası zevkinize ve bütçenize kalmış. İsterseniz 3 katlı, isterseniz çeşitli oyuncaklarla ya da kıyafetlerle süsleyebilirsiniz. Ben sade olsun istedim ve ortaya bunlar çıktı..Ben sevdim umarım taze annelerde beğenir :)



PS: Hala canım pek yazmak istemiyordu fakat başlayınca da susamıyorum anladım :)) Ben yazmayı seviyorum lakin bu ara vakit bulamıyorum..



15 yorum:

  1. Bende yiğenim için yapmıştım. Özellikle babalar bayılıyor bu hediyeye:)

    YanıtlaSil
  2. tek kelimeyle süper :) çok yaratıcı buluyorum bu bez pastaları, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. cok cici olmuş en ıyısını yapmışsın..cıcek cok gelır ama kımse bez hedıye etmez:))hele boyle cıcı sekılde..

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık hoş gökzüküyor

    YanıtlaSil
  5. ay çok tatlıı.. bende denemeyi düşünüyordum. ah ayşegülcüm yakın olsak ne güzel şeyler çıkarırız biz kimbilir:) bu arada aksesuarları nerden alıyorsun? çarşıdan falanmı?

    YanıtlaSil
  6. Bir gün arda ya kardeş gelirse isterim bu güzelliklerden haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Gercekten süper olmus canim ablacigim. ayin 30 unda arkilerimin mevlüdü var bir oglan bir kiz onlarada bu paketten yapmayi düsünüyorum insallah. Herhalde cok seviniceklerdir. Hadi öptüm kalin saglicakla. AEO

    YanıtlaSil
  8. İlk defa gördüm böyle birşey ,çok hoş ama..melikşahın bezlerini öyle yapıp bir kenara koyayım ,hem dekor olur hem yerden kazanır dolabı:)))ziyaretlerin kesildi ayşegülcüğüm :))beklerim canım..

    YanıtlaSil
  9. Sen de benim gibi yazmamışsın epeydir, hoşgeldin diyeyim önce
    Hediye de çok cici olmuş, ben de yapmalıyım diye düşündüm görünce
    Eşim bazen bebek hediyesi almamız gerekince bi paket bez alalım en gerekli şey der :)
    Ben de aksesuarları nereden aldığını merak ettim aklıma nikah şekeri satan yerler geldi, doğru mu gelmiş acaba, yanıtlarsan sevinirim, sağlıcakla kal

    YanıtlaSil
  10. muvahhide ve ümmühan..malzemeleri izmitten aldım. Bende izmiti tam bilmiyorum ama :) hani sanat sokağının orda bi pasaj var, halıcı var yanında. o pasajın içinden alıyorum ben bu tür malzemeleri. bi kaç çeşit daha var. hatta orda benim yaptığım kapı süsünün alt malzemesini de buldum. Ve söyledim, daha çok bebek süsü getirin diye. Getireceklerini söylediler..oradan temin edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  11. Behiyecim kardeş gelirse 3 katlısını yapıcam söz :))

    YanıtlaSil
  12. esra; haklısın. malesef bu ara kendi bloguma bile girmiyorum... :(

    YanıtlaSil
  13. beğenen arkadaşara çok teşekkür ediyorum :))
    biraz karışık bi cevaplama şekli oldu bu kez :) napalım bu sefer böyle olsun :))

    YanıtlaSil
  14. tamam biliyorum o pasajı teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  15. ayşegül hanım çok güzel bir bloğunuz var ne kadar samimi ve içten üstelik hem gündelik hem de kalp için gerekli şeyler çok keyif alarak tamamını okudum Allah ın izni ile daha bir çok kere okumak nasip olur amin

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails