8 Nisan 2010 Perşembe

Keşke Çocuk Olsam..


Keşke yeniden çocuk olsam; sadece düştüğüm için acısa içim,kanasa dizim ve sadece hızlı koştuğum için çarpsa kalbim...



Kinderden sylvester çıktığı için sevinsem,
sadece derslerimi düşünsem...
bol bol çikolata yesem, kiloyu hiç düşünmeden.. :)



Bale yapsam..


Ata binsem...

Umut etsem..Düşünmesem, düşünülsem..
Cumartesi, pazar ev işi değil de nereye gitsek olsa derdim,
Sokakta oynasam akşama kadar...


ve el sallasam hayata :))
Seni hiç takmıyorum desem!!....


(İlk iki resim bana, diğerleri eşimin kuzenine ait.
Modelse o'nun prenses kızı.)

9 yorum:

  1. Ne güzel dile getirmişsiniz çocukluk özlemlerimizi... Ama düşündüm de... Çocuklarımıza da çok görmüşüz çocukluklarını doya doya yaşamalarını... Yarış atı gibi bir mücadelenin içine sokmuşuz zamansızca onları... İsimlerini dahi takip etmede zorlanır olduğum sınav maratonları... SBS'ler, OKS'ler, ÖSS'ler ve diğerleri... Sanırım mazide kaldı özlemini dile getirdiğiniz çocukluk yaşantısı... Çocuklar bizden daha stresli artık... Onlara da yazık ettik anlayacağınız... Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Esselamü aleyküm..
    Ne güzel ifade etmişsin, yüreğine sağlık..

    Nedense ben hiçbirzaman keşke çocuk olsam diyemedim (: Bazen özlediğim anlar oluyor ama.. sadece o kadar..
    Hüzünlendim (:

    Selametle kardeşim..

    YanıtlaSil
  3. Deliler teknesi; teşekkür ederim, siz de haklısınız o konuda. ben o açıdan bakmamıştım. eğer o açıdan bakarsak, içinden çıkılmaz, uzun bir post yazmak gerekir. ben toz pembe kısmını özlemişim anlaşılan.. :)

    Derkenar; ve aleykum selam..çok sağol canım..
    ahhhhhhhh...bende üzüldüm şimdi..Rabbim gelecekte rahat günler göstersin öyleyse sana canım..belki de çocuğunla birlikte güzel çocukluk yaşarsınız..Allah gönlüne göre versin herşeyi...

    YanıtlaSil
  4. çocukkende bir büyüsek derdik..şahsen ben hep büyümek isterdim. 18 yaşımı, 20 yaşımı hatta 30'umu bile hesaplardım. sanki o yaşlar hiç gelmeyecek hiç büyümeyecekmişim gibi gelirdi..çocukluk işte :))
    şimdilerde otuz'una 4 basamak kalmış biri olarak o günlerimi özlüyorum. ne diyelim iş işten geçmiş :) Rabbim herkese hayırlı, uzun, huzurlu ve mutlu ömürler nasip etsin.

    YanıtlaSil
  5. eve gelen yeni bireyle sizde biraz ara ara diyim ben yaşıyorsunuz cocuklugunuzu:))

    YanıtlaSil
  6. Bizim zamanımızdaki çocukluk olursa bende isterim .
    Bu zamanda çocuk olmayı ise asla istemem...
    her gelen gün daha yapay ve sorunlu olarak geliyor..
    Zenginlik içinde fakirlik gibi bir şey bu
    Her şey var ama çocuklar bir yere kadar mutlu
    ne varsa eskide var sanki..
    Çokmu ümitsiz düşündüm ne)

    YanıtlaSil
  7. muvahhide; ben hiç öyle düşünmedim açıkçası :) ben hep sevdim çocukluğu..çocuk kalmayı..Duana da kocaman aminnn..sağol canım..

    nohut oda; bak bu çok iyi fikir..doğru... az kaldı o zaman Allah izin verirse.. :)

    sevgi; evet eskiden çocuk olmak daha güzeldi, doğru; şimdiki imkanlar o zaman yoktu, ama çocuklar daha mutluydu..olması imkansız bişey olduğu için toz pembe yazdım ben bu yazıyı :))

    YanıtlaSil
  8. Evet ne güzel olur'du..ben çocuk kalsaydım benim çocuklarım olmazdı:)))yok ben almiimm.Arkadaşım sütlü tatlılar etkinliğime davet için geldim. Katılırsan sevinirim...

    YanıtlaSil
  9. Seninle zevklerimiz benziyor :)))şu kırmızı robotu bende isterim ama çok pahalı:))bende başka kırmızılar'da tatmin ediyorum kendimi:))bir gün kızarsam eşime ilk alıcağım bunlar olur ama:)))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails